Wifiless - Reisverslag uit Clova, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu Wifiless - Reisverslag uit Clova, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu

Wifiless

Door: Paul Beekman

Blijf op de hoogte en volg Paul

03 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Clova

Vertrek uit Edinburgh. Het weer is bewolkt en er wordt weinig regen verwacht. Eerst de stad uit en de eerste bestemming die Jan intypte was: St. Andrews, en wel naar de beide beide golfcourses. Eerst naar St. Andrews Bay, daar geluncht en vervolgens op zoek naar de wereldberoemde Old Course. De weg hiernaartoe liep helemaal langs de kust en deed bij ons weer herinneringen bovenkomen van onze reis van twee jaar gelden toen wij Ov. De coasters road in Noord Ierland reden.
In beide proshops werden natuurlijk golfspullen gekocht. Jan vooral kleurrijke polo's en Hans en ik beiden een cap van de Old course. Tussen St Andrews en Carnoustie kwamen we over een hele mooie hoge brug in dundee. In de verte zagen we de lichtmasten van het stadion van dundee, waarin wij (Vitesse ) met 4-1 wonnen van dundee united. Goals van oa John vd Brom, Bart Latuheru en uiteraard niet vergeten Rene Eier. Sorry voor deze info. Van Canoustie landinwaarts naar Forfar en Kirriemuir. Daarna op de gok een dal in met een doodlopende weg door een prachtig berglandschap kwamen wij bij een hotel genaamd Glen Clova hotel. Het leek het einde van de wereld. Geen telefoonontvangst en geen WiFi. Na een aperitief een wandeling de berg op. Na een kleine drie kwartier klimmen begon het te regenen. Jan dacht dacht eerst dat we gewoon in een wolk liepen, maar het begon steeds harder te plenzen. Toch maar snel terug even opdrogen en aan de bar het eten besteld. Kon jan tenminste ook nog Roland Garos volgen. Na het eten een potje poulen. Doordat jan steeds vals speelde won hij af en toe een potje. Hans en ik wonnen vooral door onze soepele stootkracht ten gevolge van een paar glazen wijn. Na het zoet van de overwinning lekker slapen.

• 03 Juni 2014 - 21:31

Marieke:

De schrik sloeg me vanmorgen om het hart, m'n e-mail lag op z'n gat.
    Uiteindelijk heb ik op aanwijzigingen van het hulpprogramma een andere poort geopend en
    waarachtig hij deed het, wat een gedoe.
    Jullie hebben al heel wat beleefd.
    Wat wel opvalt is dat de eet en drinkmomenten zeer frequent de revenu passeren.
    Groot gelijk, geniet ervan.
    Leuk die Vitesse herinneringen, hoort er ook bij.
    Passen jullie goed op jezelf en hartelijke groet van Marieke.