Barre tocht naar het monster van Loch Ness - Reisverslag uit Invermoriston, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu Barre tocht naar het monster van Loch Ness - Reisverslag uit Invermoriston, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu

Barre tocht naar het monster van Loch Ness

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

03 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Invermoriston

Vanochtend eerst op aanraden van de hotelier even omhoog op een heel smal weggetje voor - zoals hij zij - een Nice view. Boven gekomen niks van dat alles. Wel nog een wandelroute en info over de Hertog van Vitesse. Weer terug naar beneden en toen startte onze dagtocht door de Schotse Hooglanden. Een prachtig landschap met schitterende bochtige wegen en prachtige vergezichten. Uiteraard ook weer de nodige schapen op de weg. Ook nog een aantal dode fazanten en een reekalf dat net geboren was, wat snel de berm inrende.
Koffie gedronken in een prachtig kasteeltje met een typisch Schotse inrichting in Spittal on Glensalve. Na een stevige bui en weer mooi stuk route geluncht in Tomintoul. Daarna richting Inverness. Onderweg weer een fikse plensbui en het tanken op naar het monster van Loch Ness. Het werd zonnig en we hebben staande op een grote rots het monster uitgedaagd, maar volgens mij waren drie motorrijders teveel voor hem. Hij vertoonde zich niet. We zijn het meer verder rondgereden en vonden een leuk hotelletje in Invermoriston. Het hotel heet Glenmoriston Arms. We zitten nu lekker aan het aperitief en gaan straks lekker hier eten. Wie weet wat de maçons ons nog brengt......
Morgen gaan we echt naar het noorden en is ons doel de Orkney eilanden.

Paul

Op 9 juni a.s start ons motoravontuur naar de Noordkaap. Ruim 7.500 km in 21 dagen. Volgens mij loodzwaar maar een unieke ervaring. Tijdens onze reis zal ik een dagboek bij houden zodat jullie onze ervaringen kunnen volgen