De laatste dag Inverness - Reisverslag uit Inverness, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu De laatste dag Inverness - Reisverslag uit Inverness, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu

De laatste dag Inverness

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

10 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Inverness

Vanochtend na het ontbijt toch in beide hotels vragen naar mijn motorlaarzen. Het was eigenlijk vragen naar de overbekende weg: niets gevonden.
We hebben ontbeten in de Mac voor de afwisseling . Na het ontbijt naar de BMWdealer om te vragen wanneer de motor klaar zou zijn. Het goed nieuws was, dat het cilindertje aangekomen was en het mindere nieuws was dat hij geen tijd kon noemen wanneer de reparatie klaar zou zijn. weer terug naar het hotel en toen naar één van de golfbanen. Jan en Hans gaan 9 holes lopen. Het was prachtig weer en de dame van het startersbureau van de baan was een oudere dame met veel tattoo's en liefde voor motoren. Na het golfen en lunchen terug naar de BMW dealer die wederom een teleurstellende mededeling heeft: de motor is pas aan het einde van de middag klaar. Terug naar het hotel en Hans en Jan maken een tour met de motor rond het meer van Loch Ness. Ik ben in Inverness gebleven en een aantal praktische dingen gedaan: een B&B gereserveerd, de overtocht betaald, de zakelijke mail bekeken en een bezoek gebracht aan het politiebureau om aangifte te doen van de vermissing van mijn laarzen. Eindelijk om kwart voor vijf het verlossende bericht. DE MOTOR IS KLAAR!
Met de taxi naar de de dealer en daar staat ie. Jan en Hans komen er ook heen en gedrieën rijden we terug naar onze nieuw geboekte B&B. Weer even een teleurstelling. Één Van de twee kamers is weg. Maar gelukkig even later een annulering en kunnen we toch daar slapen. Nu eerst twee grote pints bier en straks lekker eten bij de Italiaan next door.

Morgen eindelijk onze weg vervolgen voor de laatste twee dagen met hopelijk mooi weer en mooie routes. Hopelijk eind goed al goed.

• 10 Juni 2014 - 21:02

Elly:

Beste motormannen,
    Wat een goed bericht dat de motor eindelijk klaar is. Hopelijk gaat alles nu goed tot jullie thuis zijn. Neem er een goede borrel op en maak nog een paar mooie ritten voordat jullie de boot weer nemen donderdagavond.

Ook fijn als jullie weer terug zijn, hoor.

Groeten,

Elly