Op weg naar de boot - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu Op weg naar de boot - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu

Op weg naar de boot

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

12 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Newcastle upon Tyne

We vertrokken uit ons hotel Premier Inn met prachtig weer richting Newcastle. Natuurlijk niet rechtstreeks maar via een toeristische route. Eerst (weer) naar Lockerbee en vandaar uit via kleine smalle wegen naar Langholm. Hans wilde op zo'n prachtige bochtige weg nog even een aantal actiefoto's maken. Helm af en lekker plat door de bocht. Zijn drie mooie fotoseries geworden. Via Kielder kwamen we langs de weg een tweetal treinstellen tegen tegen, die als restaurant fungeerden. Daar een kleine lunch en toen rechtstreeks naar de boot in Newcastle. Daar duurde het inchecken eindeloos omdat een nieuwe medewerkster ervaring moest opdoen. Samen met minstens nog honderd motorrijders aan boord en de motoren vastsjorren en onze hutten zoeken. We zitten dicht bij het dek met de motoren. Nog een tijdje op het buitendek staan praten met een Limburgse motorrijder (45 jaar oude BMW met zijspan). Die had al heel wat motortochten gemaakt door heel Europa en vooral ook door Schotland. Daarna heerlijk gegeten in het steakhouse en na een gin-tonic en luisteren naar een leuke gitarist-zanger naar de hut.

Paul

Op 9 juni a.s start ons motoravontuur naar de Noordkaap. Ruim 7.500 km in 21 dagen. Volgens mij loodzwaar maar een unieke ervaring. Tijdens onze reis zal ik een dagboek bij houden zodat jullie onze ervaringen kunnen volgen