Dagje Inverness - Reisverslag uit Inverness, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu Dagje Inverness - Reisverslag uit Inverness, Verenigd Koninkrijk van Paul Beekman - WaarBenJij.nu

Dagje Inverness

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

08 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Inverness

Vandaag in beginsel een dag zonder motorrijden. Nog even terug naar gisterenavond. Na het diner regende het dat het goot en hebben wij na een paar potjes poolen een verzopen katje tegen die graag naar huis wilde. Ze had een zielig verhaal over een verloren busticket, geen geld en woonde 47 Miles verderop en haar moeder had geen rijbewijs om haar op te halen. Van mij hoefde niet direct, maar Hans en Jan streken met de hand over het hert en gaven haar in totaal £ 9,-- uit het budget.
Vanochtend scheen de zo'n en na het ontbijt in hotel Columba bleek dat we toch niet konden blijven. Gelukkig hadden de buren, best western nog twee kamers, zowel beter als goedkoper. Na het ompakken een wandeling langs de Ness en naar het kasteel wat een gerechtsgebouw bleek te zijn. Na de koffie met onze traditionele cake toch op de motor langs drie golf courses en vlak voor een enorme bui weer terug in het hotel. Bij de finale van Roland Garos een drankje met neutjes en kwam de zon weer terug. Lekker gegeten bij de Italiaan en nogmaals poolen.
Gisteren wonnen Hans en ik maar vandaag werd het door het manipulatieve spel van Jan toch nog een gelijk spel. Nu maar duimen dat mijn motor morgenvroeg gerepareerd kan worden Hans en Jan hebben voor de zekerheid zich voorbereid op een partijtje golf ( hopelijk wél eerlijk spel!).

Paul

Op 9 juni a.s start ons motoravontuur naar de Noordkaap. Ruim 7.500 km in 21 dagen. Volgens mij loodzwaar maar een unieke ervaring. Tijdens onze reis zal ik een dagboek bij houden zodat jullie onze ervaringen kunnen volgen